Regulamin serwisu

§1. Definicje

W Regulaminie poniższe pojęcia mają następujące znaczenie:

  1. Administrator lub Spółka – CGO RECOVERY PLICHTA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Łodzi, przy ul. Łąkowa 3/5C; 90-562 Łódź, KRS: 0001054477, REGON: 526186865, NIP: 7272871652, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Dane kontaktowe Administratora Danych:
    1. Adres do korespondencji: ul. Łąkowa 3/5C; 90-562 Łódź
    2. Kontaktowy adres e-mail: cgorecovery@cgogroup.pl
  2. Regulamin – niniejszy dokument.
  3. Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem: www.cgorecovery.pl wraz ze wszystkimi podstronami oraz we wszystkich wersjach językowych
  4. Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu lub Usług
  5. Konsument – Użytkownik będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
  6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny
  7. UŚUDG – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  8. Polityka Prywatności – odrębny dokument w Serwisie opisujący jak przetwarzamy dane osobowe Użytkowników
  9. dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, zgodnie z polskim ustawodawstwem, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Wyrażenia w liczbie pojedynczej odnoszą się, jeśli wynika to z kontekstu, także do liczby mnogiej, i odwrotnie.

§2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument stanowi regulamin w rozumieniu art. 8 UŚUDG.
  2. Aby korzystać z Serwisu, powinieneś posiadać komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu oraz przeglądarkę internetową w aktualnej wersji.
  3. Korzystając z Serwisu, nie możesz:
    1. zamieszczać lub wysyłać treści obraźliwych, nielegalnych lub wprowadzających w błąd lub treści, które naruszają prawa przysługujące nam lub osobom trzecim;
    2. publikować reklam ani wysyłać niechcianych bądź szkodliwych wiadomości;
    3. podejmować jakichkolwiek działań, które mogłyby utrudnić lub zakłócić działanie Serwisu;
    4. podejmować jakichkolwiek prób obejścia środków zabezpieczających lub zabezpieczeń sieciowych albo próbować uzyskać dostęp do danych osób trzecich.

§3. Usługi

  1. Za pośrednictwem Serwisu, świadczymy nieodpłatną usługę polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi nawiązanie kontaktu ze Spółką w celu uzyskania oferty na prowadzenie sprawy Użytkownika przeciwko instytucji (instytucjom) finansowej (finansowym).
  2. Wysłanie Użytkownikowi oferty na prowadzenie jego sprawy następuje po weryfikacji indywidualnej sytuacji Użytkownika oraz analizie przesłanej dokumentacji. Zawarcie umowy na prowadzenie sprawy Użytkownika następuje na podstawie osobnej dokumentacji na piśmie i wymianie podpisanych dokumentów pomiędzy Użytkownikiem (klientem) a Spółką, w której określone są zasady prowadzenia sprawy oraz wynagrodzenie Spółki. Umowa taka może być zawarta na odległość.
  3. Serwis ma także charakter informacyjny. Żadnych treści umieszczonych na stronie głównej Serwisu oraz w zakładkach Serwisu nie należy poczytywać za ofertę w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz za zaproszenie do nawiązania kontaktu ze Spółką.

§4. Płatności

Nie przyjmujemy płatności od Użytkowników za pośrednictwem Serwisu. Wszelkie rozliczenia będą dokonywane na podstawie umowy zawartej poza Serwisem i w osobnej korespondencji (papierowej lub elektronicznej) prowadzonej pomiędzy Spółką a klientem.

§5. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Jeżeli jesteś Konsumentem, który zawarł z Administratorem umowę za pośrednictwem Serwisu, możesz od niej odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia bez podawania przyczyny.
    1. Za umowę zawartą za pośrednictwem Serwisu nie uważa się umowy zawartej na skutek otrzymania i przyjęcia przez Użytkownika oferty prowadzenia jego sprawy. Zawarcie takiej umowy następuje na piśmie na podstawie osobnej korespondencji. 
  2. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy zawartej za pośrednictwem Serwisu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone:
    1. pisemnie na nasz adres do korespondencji: ul. Łąkowa 3/5C; 90-562 Łódź
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: cgorecovery@cgogroup.pl  
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia jest dostępny w Serwisie (pod treścią Regulaminu). Aby złożyć oświadczenie o odstąpieniu, możesz skorzystać z naszego wzoru, jednak nie jest to obowiązkowe.

§6. Reklamacje

  1. Reklamacje na Usługi świadczone za pośrednictwem Serwisu.
    1. Jeżeli uważasz, że nasze Usługi świadczone są niezgodnie z niniejszym Regulaminem albo są niskiej jakości, możesz złożyć reklamację. Reklamacja może zostać złożona:
      1. pisemnie na nasz adres do korespondencji: ul. Łąkowa 3/5C; 90-562 Łódź
      2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: cgorecovery@cgogroup.pl
    2. W treści reklamacji, należy podać:
      1. dane osoby zgłaszającej reklamację (imię i nazwisko w przypadku osób fizycznych, nazwę w przypadku osób prawnych lub tzw. ułomnych osób prawnych);
      2. adres e-mail;
      3. uzasadnienie reklamacji – opis zaistniałej sytuacji lub opis naruszenia;
      4. w razie możliwości – przedstawienie dowodu na poparcie zasadność reklamacji, np. zrzut ekranu.
  2. Reklamacje na sposób wykonania umowy zawartej poza Serwisem.
    1. W przypadku umów zawartych z Administratorem poza Serwisem (np. umowy na prowadzenie sprawy Użytkownika), procedurę reklamacyjną określają postanowienia takiej umowy.

§7. Dane osobowe

  1. Spółka stanowi administratora danych osobowych Użytkowników w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych.
  2. Podane przez Użytkowników dane osobowe zbieramy i przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z naszą Polityką Prywatności dostępną w Serwisie.

§8. Pozasądowe rozstrzyganie sporów

  1. Konsumenci mają prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów.
  2. Przykładowe pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów:
    1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37  ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. nr 4 poz. 25, z późn. zm.) Informacje o sposobie dostępu do powyższego trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://polubowne.uokik.gov.pl/) lub na stronach internetowych odpowiednich wojewódzkich inspektoratów handlowych.
    2. platforma do rozwiązywania sporów on-line (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

§9. Postanowienia końcowe

  1. Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna w odpowiedniej zakładce Serwisu.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności w celu dostosowania jego treści do zmiany obowiązujących przepisów prawa. O wszelkich zmianach Regulaminu, niezwłocznie poinformujemy Użytkowników poprzez publikację tekstu jednolitego Regulaminu na stronie internetowej Serwisu.

Formularz odstąpienia od umowy

Pobierz formularz odstąpienia .docx
Pobierz formularz odstąpienia .pdf